Nama:               NUR AINA SYAFIQAH BT SULAIMAN

Umur:               18 tahun

Pekerjaan:         Pelajar

No Tel:              019-9724231

            Testimoni:

Setelah saya menyedari bahawa peperiksaan SPM sangat penting untuk masa hadapan saya, saya mencari inisiatif yang terbaik untuk membantu sya bagi menghadapi peperiksaan tersebut. ALHAMDULILAH, saya telah menemui jalan penyelesaiannya dengan mencuba AS-SYIFA THULAB sebagai satu ikhtiar untuk membantu saya mengulang kaji dengan lebih berkesan lagi. Saya mengamalkan minuman Air AS-SYIFA THULAB ini selepas bangkit daripada tidur dan semasa mengulangkaji pelajaran. Syukur Alhamdulillah, dengan berkat ayat-ayat Al-Quran yang terkandung dalam As-Syifa Thulab dan usaha-usaha lain saya lakukan, terbukti apabila saya Berjaya memperolehi 9A dalam peperiksaan SPM baru-baru ini. Keberkesanan minuman Air As-syifa ini mendorong saya untuk saya mengamalkan dan menjadi pengedar di institusi pengajian yang bakal saya jejaki nanti. INSYAALLAH.

Nama:               Siti Noor Shafariza Binti Mahyuddin

Umur:               26 tahun

Pekerjaan:         Pelajar (UDM)

No Tel:              014-8031723

            Testimoni:

keadaan saya sebelum menggunakan Air As-syifa Thulab, sebagai seorang pelajar saya sentiasa letih dan lesu ketika menghadiri sesi kuliah di universiti dan sering mengantuk di dlam kelas…dan sy juga seorg yang lemah di dalam hafalan akan tetapi dengan izin Allah dan dgn keberkatan ayat suci Al-Quran, selepas menggunakan air shifa thulab saya merasa segar sentiasa dan mudah di dalam hafalan.

 

Nama:               Nurul Atikah Nabilah Binti Mat Isa

Umur:               16 tahun

Pekerjaan:         Pelajar  Tingkatan 4

No Tel:              011-19980594

            Testimoni:

Dahulunya saya sukar untuk menumpukan perhatian di dalam kelas dan mudah merasa tertekan apabila menhadapi masalah. Saya juga cepat gemuruh apabila berhadapan dengan orang ramai. Namun begitu, Selepas mengamalkan air minuman As-Syifa Thulab (Air penerang hati). Alhamdulillah saya kini berkeyakinan dan tenang apabila menghadapi masalah, mudah menerima pembelajaran dan tidak mudah jemu mengulangkaji berkali-kali. Terima Kasih As-syifa Thulab…

Nama:               Nurul Hidayah

Umur:               24 tahun

Pekerjaan:         Pelajar (Ijazah Sarjana Muda Dakwah)

No Tel:              013-9053938

            Testimoni:

Setelah saya mengamalkan meminum air PENERANG HATI (Assyifa THULAB).Alhamdullilah berkat dengan Kalam Suci Yang di baca,saya lebih berkeyakinan dalam aktiviti pembelajaran saya.Saya tidak lagi menghadapi masalah dalam menghafal Al-quran,dapat memberi sepenuh perhatian di dalam kuliyah dan cepat menerima Input yang di ajar oleh pensyarah dengan baik.Saya mengambil Assyifa Thulab setiap kali ke kelas  terutamanya di waktu mengulang kaji dan waktu Peperiksaan..Terima Kasih ASSYIFA THULAB.

Nama:               Pn Raihan

Umur:               39 tahun

Pekerjaan:         Guru

No Tel:              013-9823669

            Testimoni:

Dahulunya anak saya merupakan seorang yang Cepat marah, kurang minat pada pelajaran. (terkena buatan orang) sakitnya selama 2 tahun. Saya telah berusaha mengubatinya dengan bermacam-macam cara,moden dan tradisional..tapi semuanya HAMPA..AKHIRNYA. Alhamdullilah KINI dia telah berubah sepenuhnya. Pembelajarannya semakin baik,akhlaknya menjadi Wanita solehah,sentiasa mengerjakan solat apabila tiba waktunya. KEBERKESANAN Assyifa THULAB mendorong saya mengambil keputusan untuk menjadikan Assyifa THULAB sebagai MINUMAN HARIAN bagi keluarga saya dan saya menjadi Pengedar di dearah Pasir Mas.

Terima kasih Assyifa THULAB kerana mengubah Kehidupan keluarga saya dengan keluarga AL-QURAN.

Nama:               Rabiatul Adawiyah

Umur:               24 tahun

Pekerjaan:       Pelajar (Bachelor of Syariah with Jurisprudence)

No Tel:              014-8404472

            Testimoni:

KEBERKESANAN Assyifa THULAB ni pada saya memang banyak,walaupun padat dengan kelas. Memandangkan saya 24 jam kredit semester ni, BERKAT serta YAKIN pada Ayat-Ayat Suci yang telah di baca pada Assyifa THULAB ni menjadikan saya lebih bertenaga berbanding sebelum ini agak keletihan. Selain itu keyakin saya bertambah sehingga memberanikan saya untuk mengambil 10 subjek pada semester ni. Ini kerana Asyifa THULAB telah memberikan pemahaman yang lebih pada pelajaran saya dan menjadikan hafalan itu mudah di samping menerangkan hati. Alhamdullilah..Terima Kasih Assyifa THULAB.