Nama:               Tengku Suzana Binti Tengku Hamid (IBU)

                            Azran Bin Ibrahim (Bapa)

Umur:               34 tahun.

Pekerjaan:         Guru/Kaunselor

No Tel:              017-9249737

            Testimoni:

Sebelum kelahiran, semenjak kelahiran sehinggalah sekarang ini, anak sulung saya yang kini telah mencecah umur 1 tahun 8 bulan diberi minum air As-Syifa umi setiap hari .Saya dapati anak saya cepat mempelajari sesuatu yang baru dan tidak lupa apa yang beliau lakukan. Maksudnya anak saya mudah mengingatinya. Anak saya juga mampu/boleh menyebut  panggilan papa dan mama dalam tempoh usianya yang awal serta membilang nombor 1 hingga 10, huruf (ABC), mengenal nama kaum/ahli keluarga dengan lebih cepat , menyebut dan mengenal binatang samada menyebutnya dalam Bahasa Melayu dan Bahasa Inggeris, memegang pensil dengan baik seperti orang dewasa, mengikuti arahan yang diberikan dengan baik ,contohnya meletakkan pakaiannya yang kotor ke dalam bakul pakaian, membuang sampah ke dalam tong sampah dan lain-lain lagi. Alhamdulillah semua ini adalah berkat doa ibubapa sepanjang masa,bimbangan, tunjuk ajar yang berterusan tanpa jemu  dan usaha ikhtiar diberikan air minuman As-Syifa ummi setiap hari. Selain diberikan sebagai minuman harian juga dicampurkan bersama dengan susu botol untuk anak. Saya dapati juga anak saya cepat membesar dan petah berkomunikasi dalam usia yang seawal tersebut, seolah-olah tidak percaya dibuatnya. Bersyukur kepada Allah yang menganugerahkan segalanya dan terima kasih jua buat air As-Syifa Umi.

Nama:               Puan S.aziana bt. Samat

Umur:               36tahun.

Pekerjaan:         Guru.

No Tel:              019-9175422

            Testimoni:

Alhamdullilah setelah di perkenalkan As-Syifa UMI kepada saya, Saya telah mengambil As-syifa UMI dari awal kehamilan saya. Berkat dengan AYAT-AYAT SUCI  AL-QURAN yang telah di baca kedalam air As-syifa UMI,kandungan anak yang keempat saya terasa kelainannya.Saya tidak lagi mengalami ALAHAN mengandung yang ketara,Keadaan badan dan emosi saya terasa tenang.Saya boleh menjalankan tangungjawab saya sebagai pengajar seperti biasa walaupun dalam keadaan Hamil….KEBERKESANAN AS-SYIFA UMI..mendorong saya untuk menjadi (Pengedar di kawasan Jerantut,Pahang)

Nama:               Puan Aida

Umur:               27 tahun

Pekerjaan:         Pensyarah IPTA

            Testimoni:

Pada usia kandungan saya 7 bulan,saya dapati baby dalam kandungan saya berada dalam keadaan SONGSANG,Dengan keberkatan SURAH-SURAH dari AL-QURAN yang telah di baca pada As-syifa UMI,akhirnya baby saya kembali NORMAL,dan saya juga kerap mengambil As-syifa UMI di saat-saat kelahiran..Akhirnya Alhamdullilah saya bersalin dengan mudah dan selamat.As-syifa UMI juga di jadikan sebagai air SELUSUH dengan izin ALLAH.. Dengan keberkatan surah YUSUF yang telah di baca kedalam As-syifa UMI, Saya selamat melahirkan seorang baby yang comel sekali..Alhamdullilah

Nama:               Puan Zuaidah Bt. Yasin

Umur:               29 tahun

Pekerjaan:         Jururawat (Nurse)

No Tel:              019-9460786

            Testimoni:

 Saya telah berkahwin selama 4 tahun lebih,telah pun di kurniakan seorang cahayamata, nak saya yang pertama berumur 3 tahun,Saya agak bimbang kerana jarak antara anak Pertama dan kedua agak jauh,setelah di perkenalkan As-Asyifa UMI oleh suami saya, Saya telah bersetuju mengambilnya,Alhamdullilah dengan KEBERKATAN SURAH MARYAM yang telah di baca kedalam As-syifa UMI,Akhirnya saya HAMIL 2 bulan. KEBERKESANAN As-syifa UMI telah mendorong kepada suami saya untuk menjadi Pengedar.

Nama:               En Azam Halizan

Umur:               38 tahun

Pekerjaan:         Penjaga Jentera Elektrik

No Tel:              013-9027414

            Testimoni:

 Saya bekerja tanpa mengira waktu,suatu hari badan saya terasa penat sangat, Kepala saya terasa berat dan badan saya terasa panas,Saya telah meminum As-syifa UMI yang telah di beli oleh isteri saya untuk di jadikan PENERANG HATI bagi anak-anak saya.Dengan keberkatan AYAT-AYAT SUCI dan kandungan kadar garam galian yang tinggi (TDS 294 mg/I) dan beralkali (pH 7.9). Nilai kealkaliannya adalah lebih daripada nilai pH darah kita iaitu pH 7.4. yang terdapat dalam AIR As-syifa UMI ternyata As-syifa UMI bukan saja boleh di jadikan air penawar sebagai PENERANG HATI bagi anak-anak saya malah ia berkesan untuk memberi tenaga kepada saya.Dengan hanya meminum dan meyapu kepada kepala saya,akhirnya dengan IZIN ALLAH ia dapat mengembalikan tenaga pada badan saya.

Nama:               Che Hamid B.Che Mat

Umur:               59 tahun

Pekerjaan:         Pesara

No Tel:              013-9966962

            Testimoni:

Saya mengalami sakit gigi,sementara menunggu keesokkan hari untuk mendapatkan rawatan Doktor,saya telah mengambil As-syifa UMI yang biasanya di gunakan untuk di campurkan ke dalam botol susu cucu saya,Dengan keberkatan AL-QURAN saya telah meminum dan berkumur-kumur menggunakan As-syifa UMI. Alhamdullilah sakit gigi saya beransur reda.